Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 26 mars 2013 20:30

Äntligen lite medvind!! Fick veta hur det gick på min första hemtenta i sociologi idag och jag fick VG!! :D ahh så grymt lycklig! Detta behövdes verkligen efter allt slit med hemtenta 2..väldigt nervös över om jag kommer att få godkänt på den..men men har iallafall klarat en av tentorna ^^ kan överleva att behöva göra om en av dem. 


Fick i förra veckan tillbaka hemtentan från socialpolitik kursen ( delkurs 1 i socialt arbete, har nu precis avslutat delkurs 2 sociologi) och behövde komplettera den..blev inte glad alls..Beskedet kom en väldigt dålig tidpunkt..hade min andra hemtenta i sociologi och schemat på jobbet skule göras om. Väldigt mycket som snurrade i mitt huvud förra veckan kan jag lova! ^^ så skönt att ha allt klart nu och kunna vila ut under påskveckan så man orkar med nästa delkurs som startar på måndag. Denna gång är det psykologi!  Hoppas bara att min komplettering på socialpolitikens tenta blir godkänt så jag iallafall slipper oroa mig över den!  Åhh all denna stress! Tur att man tränar ^^


Börjar på tal om träning få riktigt fina armar tycker jag! Benen är mest bara döda och arga på mig för att de tvingas arbeta..dumma ben! 


Hade förresten lite lyx på jobbet idag :D Fick tårta och påskgodis! Var lagom sockerhög när jag hoppade iväg till gymmet! 

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards