Alla inlägg under juli 2012

Av Malin - 8 juli 2012 21:15


 

Inledde helgen på fredgaen med Bio ( Ice age 4 3D) med Camilla. Extremt rolig på sina ställen men blev faktiskt besviken...allt som jag tidigare älskat med just Ice age är att det varit härlig komedi genom hela utan en massa moralkakor och budskap MEN detta är dock ett minne blott i 4:an som levererar moralkaka på moralkaka och med de "tuffa och populära kidsen" som  Peaches  vill hänga med / imponera på så  känns filmen lite som en high school film..och inte på ett bra sätt...Sratch är dock fortfarande lika underbar!! :D  Extremt förutsägbar film som är värd att se för att den trots allt ändå är rolig..handlingen var inte mycket att hurra för och ibland kändes filmen seg och utragen..och det är Ice age vi pratar om! Riktigt tråkigt...känns som de bytt manusförfattare..


På lördagen  blev det spel/ film kväll med brodern. Vi spelade Super Mario ( wii) och såg sen filmen "God Bless America" Riktigt skum film men ändå underhållande ^^


Idag ( Söndag) Vart det återigen film, först " John Carter" Vilken jag faktiskt tyckte var riktigt bra. :) Den var då inte förutsägbar iallafall ;) Och efter det blev det " One for the Money" som jag såg med Vea och Brodern . Handlar om en pank tjej som bestämmer sig för att bli Bountyhunter för att snabbt få ihop lite pengar, en bra film, lite spänning/ komedi och sen lägger vi till 2 snygga män i mixern :D Kan inte misslyckas!


Jag och Filip testade också lite Laxgryta..vilket var mumsigt!! Sen knaprade vi på kolakakorna/ chokladkolakakorna/ snickerkakorna som jag bakat :D Lyxdag med andra ord!!



Av Malin - 1 juli 2012 18:15

Jobbat ( som vanligt) sen hem och körde 45 min Zumba, en snabbdusch och sen kom Marie på basök :D Vi bubblade som galningar och jag "försökte" bara något mumsigt att tugga på vilket resulterade i chokladmuffins med glasyr..tyckte de blev rätt tråkiga..men men..kan inte alltid bli som man vill ^^ Jaja Tacopajen var iallafall god ;)


Efter att Marie åkt har jag suttit och snokat efter lägenheter och hör och häpna köpt zumba 2!! :D ahh jag är galen..inte ens kört allt på första spelet än!! Men men kan vara kul att ha något att variera med känner jag :) Läste att zumba 2 är mycket mer avancerat så kan ta ett tag innan man kommer in i det så bra att ha något annat också.  Något som gör att man inte  känner sig helt dålig när man inte hänger med i svängarna! Platt mage/ magmuskler här kommer jag!!


Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards