Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 10 april 2009 09:06

Så skönt att komma till jobbet och se ett rent tåg :) ahh kände mig riktigt nöjd med "mitt" arbete och gick stolt därifrån. nu måste jag bara vänta på att buss saken ska öppna, ska nog dock städa väntsalen först innan folkhopen kommer ^^


ahh ska köpa lösgodis med har jag planerat..hoppas bara att något är öppet..annars blir det lite svårt..emn det borde det ju vara..det må vara röd dag men är trots allt bara långfredagen..skumt namn by the way..När jag var mindre komemr jag ihåg att jag faktiskt trodde att långfredagen var längre...ahh jag var så söt och oskyldig på den tiden..Trodde verkligen på allt folk sa till mig...så länge det funkade med min logik vill säga :)


En annan sak som har hänt är att jag fått inflammation i två av mina visdomständer. så jag tvingas nu tugga pencilin och ha kroniskt ont i munnen. väldigt surt må jag säga ..men men bara 8 dar kvar att knappra! har jag tur mår jag bättre nästa vecka så jag kan träna :) har bara kunnat träna en gång denna vecka..har mått för dåligt..:(
Väldigt typiskt eftersom jag hade planerat att  teste core med boll denna vecka..men men får blir nästa vecka...


Min rumskompis Vea stack igår hem till sin pappa så jag och min tuss Kiara har varit helt ensamma sen igår vid lunchtid..kändes skumt..har ju praktiskt taget också haft veas pojkvän som inneboende i över en vecka så skumt att vara helt själv.. Kiara var helt tokig...Hon var mer klängig än vanligt..min reaktion kanske inte var så snäll.gav henne p piller. :) hon har ju löpt i veckan med och hon var lite för på..^^ måste säga att det var busenkelt att ge henne tabletten :)


jaja nu ska jag sluta pladdra som jag alltid gör och faktiskt göra något av tiden som är kvar tills jag måste gå ut igen..hmm kanske leka på youtube istället?

Av Malin - 2 april 2009 12:19

När man väl tar sig tid att ringa så har de tekniskt fel, sen ringde jag upp igen 5 min senare, tänkte att det bara var nåt litet fel, och då kom jag fram men då hade de inga telefontider kvar..hmm ringde igen ca 10 min senare. tänkte att de kanske får nån tid ledig om något samtal går fortare än de trott, men då var det tekniskt fel igen...jag blir tokig..


Jag vill ju bara ha en tid..gillar lillåns vårdcentral där man kan skriva in sitt problem så ringer dem upp när de kan....försökte göra det här med men icke sa nicke, det ska man bara göra om man ska avboka eller få nytt recept..varför står det då på informationen över att man kan skriva in och be om råd??  står precis likadant som det gör på lillåns sida och hos dem gick det jättebra att göra så.. istället för att jaga telefontid.

hur många är sjuka egentligen!! kom igen..så mycket folk kan inte ha så mycket problem..är det bara jag som drar mig för att söka vård? känns som att resten av landet söker för minsta lilla fel..kanske därflr ingen tar oss " ungdomar" på allvar längre när man ringer.


förra gången jag sökte försökte de få mig att börja ta nässpray...lyckad ide...blev inte bättre och när den tog slut var näsan dubbelt jobbid i 2 dar!! så aldrig mer! Jag vill veta vad som är fel, inte bli påkastad nån medicin som kanske hjälper mot det som de inte vet vad jag har..känns ju troligt...

Blir tokig!!  

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards