Alla inlägg under april 2008

Av Malin - 28 april 2008 17:06

Gick upp kl 8 idag :) Camilla skulle också til lskolan för att plugga inför sin tenta som hon har imorn så jag fick skjuts :)

Gick på lektionen. efetr det att vi fått vänta i 40 min på att få komma in i salen. Dörren vägrade öppna sig :) gjord emig ingenting...eftersom vi ändå slutade vid 12 son vi skulle :)


Efter att ha ätit med Milla och Bea så gick jag och Bea till stan. Kollade lite i affärer och gick till Kicks och bokade gratis behandling! :) tredje gången jag får gratis behandling hos dem..eller två behandlingar och en sminkning. 


Sen gick vi till Klippet för att köpa bomullspinnar :) fanns ju inga på Kicks!!

Då lyckades vi snoka upp vindruvor för 15 kr per förpackning! så vgi tog 2 var :D mums!!


Sen gick jag till bussen, Bea skulle kolla vidare på kläder och eftersom hon vet att jag tycker det är like kul som att stirra in i en väg så bestämde hon sig för att gå själv :)

 Så jag gick till Järntorget och där mötte jag Vea :) hon skulle ju till jobbet! vilket jag visste men had eingen aning om att hon skulle åka vid denna tid ^^ men men trevligt trevligt..fick ju sällskap ända till coop :D 


Så nu när jag kom hem hamnade jag framför tv:n eftersom trappan var ett jobbigt hinder att spara till senare. Jag hamnade i Simpsons :) haha gamla avsnitt men men ..är ju det jämt.


Nu sitter jag här vid datorn och funderar på vad jag ska göra innan jag och Milla  ska gå på promenad :) . hmm ångest till tusen.

Av Malin - 27 april 2008 22:52

Lyckades  skaffa nya kläder :)

Av Malin - 27 april 2008 07:35

sitter på jobbet och väntar..hatar verkligen att gå upp såhär tidigt!! Jag gick faktiskt och la mig i bra tid igår men men verkar ju knapapst ha hjälpt något alls. ska bli så skönt att få komma hem efter det här och sova! :)..

.....eller spela PW :D

PW

Av Malin - 26 april 2008 20:37

Ja jag tänkte att eftersom jag tjatar så mycket om PW så får ni nu se hur min gubbe ser ut :) om man nu kan kalla henne för gubbe..

Av Malin - 26 april 2008 13:08

När jag vaknade imorse hade jag en väldigt bra plan i huvudet:

gå upp

äta

åka till jobbet

komma hem

städa toan

spela PW!!


Åhh vilken bra plan!! och jag lyckades även genomföra den vilket är den mest förundransvärda delen :)  . Ialalfall så skönt att vara hemma !! Jobbet idah var helt okej förutom att toan var äcklig och folk var som vilsna får. Jag förstår inte varför de måste ta ut sin frustration över mig....Hade flera idag som gnällde över att jag skulle städa toan när de ville in. tyckte jag kunde låta dem gå in före mig...som om det skulle hända! släpper jag in en, rusar tre till fram. skulle ju aldrig bli klar..dessutom som MIni så smart påpekade..varför vill de gå före mig när de kan få en ren toa om de väntar i ca 5-10 min?? 


Ser  nu fram emot att få spela PW och har nu nyss sett klippen av nästa veckas "Supernatural" avsnitt!! jag längtar..har ju inte ens sett avsnittet innan ju..så nu komemr jag sitta och mummla över att jag måste vänta på att få se det...:) hah jag är aldrig nöjd tydligen.

Men Dean var ju såå söt!! 

Av Malin - 25 april 2008 13:13

Ja få se vad gjorde jag idag? jo tvingades gå upp tidigt för att gå på en extra lektion i "text", fick massage :D , kom hem, åkte4 och handlade ( köpte vinisar!!  = vindruvor) . Gick till Coop för att hämta min uppstats av Veronika eftersom jag inte kudne gå på den lektionen.


vad gjorde jag på kvällen?? behöver ni verkligen fråga?? haha PW!! 

Av Malin - 20 april 2008 19:53

ja vad mer kan man säga?? känns ju som att rubriken sa allt om min dag ^^. Har blivit lite besatt av The sims 2 igen....skyller detta på Camilla :)

Även hon sitter nu ivrigt vid datorn varje stund hon kan :) .


Gick promenad nu på kvällen i detta fina väder :D väldigt trevligt. Lotta fick man visserligen tvinga ut ..eller snarare jag fick ut henne men att få henne att gå en promenad på över 1 timme krävdes lite övertalning ^^ .


Iallafall så nu sitter jag har vid datorn igen. Har läst lite över halva " Animal Farm" som ska vara läst tills på onsdag och översatt 2 meningar an dem 12 som ska vara översatta tills på tisdag så lite har jag gjort :)  

Av Malin - 18 april 2008 13:42

ahh så skönt att bara slappa hela dagen...


vAD säger jag!! har juu redan tråkigt! har suttit och nördat vid final fantasy X spelet sen kl 11 och har nu äntligen tröttnat....hmm har lust att göra nånting men ingen aning om vad...hmm får nog leta lite på fanfiction efter en bra historia att läsa ^^.



Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards