Alla inlägg under november 2008

Av Malin - 16 november 2008 14:19

 Ångerfull


smutsig och i trasor iakktar jag dig

en morrning fladdrar i vinden

jag ryggar tillbaka av din beröring

tvånget inom mig är outhärdigt

vi har båda växlande öden

hur mörk är avgrunden?

känner du dig ångerfull?

hitta det

och rafsa glupskt åt dig det 

ta det i besittning

och du kommer att uppnå klarhet


//Sindria

Av Malin - 16 november 2008 14:09

Contrite


tattered and dirty I watch you

a growl  bolts in the wind

I flinch at your touch

the compulsion within is unbearable

we both have vicissitudes

How dark is the abyss?

are you feeling contrite?

track it down

and snatch it avidly

take possession of it

and you will attain clarity



//Sindria

//081116 //



Av Malin - 15 november 2008 12:38

Tear my world apart


the numbness inside

breathing breathing

no air, no air

nowhere to turn

nothing to gain

grant me a wish

give me your last kiss

and tear my world apart

//Sindria ///081115




Av Malin - 15 november 2008 12:35

Mår mycket bättre än väntat faktiskt..haha konstigt nog ^^.  Hade kul på festen igår..synd bara att folk fick sitt sprit stulet...ja menar ok om det saknar för en drink hos någon men alla blev av med vodka så det nästan täckte upp till en hel flaska..dålig stil tycker jag!


Så nu efetr att jag moppat alla golven och gjort rent så ska jag leka lite vid datorn och sen så ska jag försöka plugga lite engelska glosor :) har ju tills på onsdag på mig så dags att sätta fart! Senare ikväll är det dessutom Supernatural!!! Älskar säsong 4!! 


Av Malin - 9 november 2008 14:07

fick min mens idag så nu vet jag orsaken till mitt problem, så tråkigt bara att man ska känna så..kommer detta att fortsätta hända varje månad?Nej nu ska jag vara positiv och se framåt. sluta oroa mig för kattungen som jag får i december och sluta klaga över det jag har! 


Tack så mycket förresten du som kommenterade på mitt förra inlägg! Betyder mycket för mig :)

Av Malin - 8 november 2008 18:22

nu sitter man här igen..känslan är tillbaka. gråten ligger i halsen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. har dessutom ångest över en viss katt. jag vet att jag dömer henne hårdare eftersom jag ska ha henne i över 15 år, men vad ska jag göra? ärligt talat gillar jag de andra katterna bättre. men hon kan ju ha varit trött, hon hade varit ute hela dagen. och killen var ju  supersöt och livlig! dessutom skulle han säkert bli en super mysig myskatt..så vad vill jag egentligen ha? en livlig katt eller en man kan mysa med i soffan. känns som att jag borde frågat hon som har katten hur min blivande katt uppför sig annars. om hon är kelig, busar mycket..och allt sånt..allt som man borde fråga men aldrig gör.


Åkte med pappa till copp efteråt. kände mig så tom på nåt sätt. var så jädra nära att jag började gråta. vad fan är det med mig? dessutom märkte jag att alla svar jag gav honom nästan fräste jag ut. hur snällt är det att ta ut mina problem på honom när han är snäll nog att skjutsa mig till copp och sedan hem? 


nej just nu känner jag bara att jag vill ha en katt att mysa med som kan trösta mig... jag vill ha snurre! han kan man hålla länge och mysa med..tills han biter en..men han bruakr inte göra det när man är nere..han känner väl det på sig och är lite snällare. 


nej nu ska jag sluta gnälla, ska se supernatural om ca 30 min :D. tror det kan vara just den medicin som jag behöver ^^ . fast enligt Vea så behöver jag en pojkvän..de ska tydligen vara väldigt bra på att bota höstdepritioner, eller ångest eller vad det nu är...


är nog bara denna jädra vinter som gör att jag känner så här.  Veronica verkar ha fått en liten släng av den med. perfekt blandning! Har dessutom frågatMini om hon kan jobba med mig imorn, mot att jag jobber med henne nästasöndag...hoppas verkligen hon kan...behöver något roligt att se fram emot imorn..är 1000 gånger roligare att jobba med någon än helt själv.



Av Malin - 8 november 2008 00:27

suck. som vanligt så kommer det när man minst anar det...den där känslan i bröstet som vägrar fösvinna och bara trycker och olustar. som en klump som vägrar släppa.  den som får en vilja sucka om och om igen utan en riktig anledning.Den som gör att man nästan börjar gråta utan en riktig anledning. kan bara vara att någon säger ett ord till en. Känns som om jag skulle vilja gråta...vet inte varför..känner redan att halsen ömmar vid tanken så tänker avstå. hur ska man dessutom kunna gråta bara för att man känenr för det? Om man nu inte vill ha varken uppmärksamhet elelr vara osynlig? Allt är så ihoptrasslat. 


 Man vill inte umgås med andra - men man vill inte vara själv

Man vill ha uppmärksamhet - men ändå vill man bli lämnad ifred

man vill göra något - men samtidigt ingenting

allt känns bara helt hopplöst. så jädra patetiskt.  Känner mig så jävla barnslig. " normala" människor ska ju inte känna så här...eller betee sig så här. 


Man börjar undra om det bara är jag som känner så här ibland eller om andra upplever det med..nu får jag skärpa mig!



Av Malin - 5 november 2008 02:17

Här var man snäll och tog bort överkastet från sängen så hon kunde lägga sig direkt på täcket och slippa flytta på sig när jag senare ska krypa ner, men icke...då hittade hon nåt roligare att göra..nämligen att försöka få ner allt från sängen! Hon tog sig under madrassen och puttade upp allt! Jag förhindrade henne lite så jag skulle få någon säng kvar..nu verkar hon ligga och mysa i den lilla gången hon skapat. haha hon är för söt ^^ . längtar tills min kattunge kommer :). Då ska vi få se på påhitt!


Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards