Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Fitnessfighten is over!

Av Malin - 31 januari 2013 08:30

Antar att jag borde skriva mina resultat från fighten :)
Detta är efter 30 dagar med Fitnessfighten! 


Mage: - 10 cm
Midja: -1 cm 
lår: - 2 cm
Rumpa: - 2 cm
vikt: - 2,5 kg

Vilopuls/ minut: - 20 slag !


Så nu har man kört fitnessfighten 1 månad :D Gick upp tidigt gjorde man också idag för att bli fotograferad innan frukost. Mycket roligare med efterbilder änm före bilder måste jag säga :) men egentligen behövde jag inte bilderna för att säga att det skett en förängring. Jag gick visserligen igenom hela januari med leggins istället för jeans just för att inte avslöja något under vägens gång men visade sig att det kändes skillnad  även på underkläderna ^^.


Nu gäller det bara att hålla fast nid mina nya goda vanor och att unna sig ibland men med måtta :) Drar gärna av några fler cm på magen så kommer att hålla samma kalorinivå som med fitnessfighten. Dock kanske lite mer "skitmat" i form av korv eller schnitzel..så länge kalorierna stämmer så blir det säkert bra :) 


Hade väldigt roligt igår där jag drog fram alla jeans som jag lagt undan för att de varit på tok för trånga och obekväma att ha på sig..men igår så kunde jag ha dem!! :D Kändes så roligt! Nu har jag massor med jeans för dem som jag kunde ha innan sitter bara lite lösare än förut men inget jag egentligen stör mig på. Hehe me like! Nu är det bara resten av garderoben att gå igenom..inte för att jag tror att tröjorna blir så påverkade men jag vet med mig att jag har massor av kläder som jag aldrig använder..det är dags för dem att försvinna, och lämna plats åt nya kläder ^^ hehee shopping! 


Åhh en anna bra nyhet! Jag har blivit erbjuden tillsvidare tjänst  mitt jobb! Visserligen är det 79 % men det är tillsvidare!! Kommer säkert få tillfälle att gå upp i % sen :) och under tiden kan jag alltid ta extra pass på jobbet när det behövs för att fylla upp. Haha 2 saker att fira på samma gång! 




 
 
Ingen bild

ella

31 januari 2013 15:32

ååååå superkul :D jag blir ju själv himla sugen på att gå med fitnessfighten när du talar så gott om dina resultat, och du var ju smal redan innan :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 10 augusti 2016 14:30

Det här hänt ganska mycket sen senast jag skrev. Jag är färdigutbildad medicinsk vårdadministratör och jag är friskförklarad från min ätstörning. När jag tänker tillbaka på det nu har jag svårt att leva mig in i hur jag kände och tyckte då. Jag mår m...

Av Malin - 19 april 2015 22:15

Mitt liv har kretsat kring viktminskning ändå sen jag var liten. Det har gått i perioder. Vissa perioder har jag ätit vad jag ville, vissa har jag hoppat på någon ny diet som står i löpsedlarna. Spännande kallade jag det. Jag provar bara metoden för ...

Av Malin - 9 maj 2013 15:00

Vill börja med att säga att jag fick godkänt på psykologitentan!! YES!! Nu är det bara en delkurs kvar och se är det slut! Hurray for me!    ok vidare till det essentiella!    Dag två på min härliga "ripped in 30 days" period :) Svettas som e...

Av Malin - 6 maj 2013 20:00

Klickade bestämt på köpknappen och hoppas snart få vara ägaren av Jillian Michaels collection träningsdvd! :D Väldigt motiverad att nu igen faktiskt ta tag i detta och svetta bort lite fettkilon ;) Byggt muskler 2 månader vilket resulterade i 2 kg ök...

Av Malin - 26 mars 2013 20:30

Äntligen lite medvind!! Fick veta hur det gick på min första hemtenta i sociologi idag och jag fick VG!! :D ahh så grymt lycklig! Detta behövdes verkligen efter allt slit med hemtenta 2..väldigt nervös över om jag kommer att få godkänt på den..men me...

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards