Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 25 maj 2008 14:08

eurovision var ju inte att hurra för. däremot så fanns det ju några bra låtar ^^ diggade verkligen pirat låten :), Väldigt bra fylle låt att ha på fester!!


Charlotte Perelli framträdande var stelt och konstlat. Hon verkade mer intresserad av att visa benen än att sjunga.  Med den sminket hon hade såg hon ut som en dragqueen, klänningen var rena skämtet! Hon kunde ju inte ens röra sig i den! Hon såg ut som en inlagt gurka.  Så ännu en gång har jag nöjet att säga att Svennskarna har lyckats igen med att framhäva bilden av hur svenska tjejer är. Plastiga och blonda...


Det vinnande bidraget hade dåligt engelska men får plus poäng för skridskoåkaren. och ju mer man lyssnar på låten desto bättre blir den, Den är en sån där låt som man vänjer sig vid att gilla. Ingen som slår direkt. Om man däremot sätter på låten och tar på snabb hastighet är den en vinnare! Dima Bilan var dessutom  sötare förra gången han var med i eurovision :) .  Hade nog helst velat höra hans låt på ryska..då skulle den vara oslagbar!  


Helst okej att Ryssland vann, men vad tusan! Förrädare!  Även om hon såg ut som en skräcködla kunde vi väl ha fått lite mer poäng!! Det är ju vi som fixar allt... :D Power to us!

Av Malin - 11 maj 2008 07:35

yes!! efter idag så har jag en hel månad ledig ^^. kan inte bli mycket bättre..eller jo om jag bara slapp alla dessa tentor!!


Har tenta imorn...hur nervös som helst. Har tusen ord som jag ska kunna tills imorn och tre böcker jag ska kunna lika väl som jag kan Harry potter ( om inte ännu mer) .



Av Malin - 5 maj 2008 07:38

Privjobbade på Veas jobb ( gatukök) idag..var jättenervös!! Hade ju till och med svårt att sova. Iallafall började kl 16.15 ^^ väldigt bra tid att börja. När jag kom dit var det massor av folk som stod i kö för att köpa nåt.


Jag hoppade på kassan direkt, och det blev mer och mer bekvämt desto längre jag stod där. Jag fixade glass, dricka och korv. Menyerna vågade jag mig inte på första dagen.


När jag kom hem på kvällen var jag kort sagt död.

Av Malin - 4 maj 2008 07:32

suck! gick upp kl 6...det enda posotiva var att vädret var fint ^^ varmt och skönt..fast det betyder ju att jag komemr att bli en kokt räka under dagen..vilket inte är så positvit. ..jaja man kan inte få allt ^^


Ialalfall, längatr hem..och arbetsdagen har inte ens börjat än. Jag vill spela PW :) vilket jag och  Veronica ska göra ikväll :) . fast spelade lite igår med...fick lite hjälp från en i guilden ^^ . haha höll på att dö...men men





Av Malin - 3 maj 2008 07:35

hmm jobbad eidag...inte alls stäkigt....trodde jag...allt det som inte låg på golvet i väntsalen låg istället runt hela byggnaden på utsidan! fasiken vad folk inte klarar av att använda sopkorgar! hur svårt är det!!?


Dessutom hade bussväntsalen öppet...svintråkigt..mer jobb att göra...varför ska du ha extra öppet för? helt onödigt! kan de inte öppna tidigare på söndagarna så jag kan få gå hem tidigare...mummel


Efter jobbet, kom jag hem, spalde PW, gjord emat och fick sen skjuts till Veronica ( pluggdag!!) vi satte oss för att plugga.vilket höll i ungefär 15 min innan Bea sa att hon var för trött för att plugga ^^ , och jag såg denna tidpunkt som en bra tidpunkt för Hana kimi!! ( japansk serie) så jag tvingade dem att se två avsnitt..Bea hade redan sett serien vilket jag vet men Vea hade aldrig sett någon otecknad japansk serie!


Åkte hem vid 19 ..var hemma vid 19.40 . spelade PW, byta ut musiken i mp3:n . så mycket det gick iallafall..jösses jag behöver ny musik!! sen hoppade jag i säng..tog ett litet tag att somna..och telefonen ringde vid 23..mummel!!



Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards