Alla inlägg under juni 2008

Av Malin - 8 juni 2008 16:33

haha imorgon åker jag till London!! Har packat idag och städat och gjort mig iordning...läste sedan på Beas reseblogg ( hon är redan i LOndon) att de inte har handukar!! och att toaletterna är äckliga och sängarna hårda.. haha sista gången du får välja hostel Bea ^^


Iallafall ska hem till Vea ikväll. vi ska testa party toppar och se på Gokusen och ladda upp inför morgondagen ^^


Hmm undrar hur jag ska lyckas mosa ner en handuk i min väska...hmmmm 

Av Malin - 7 juni 2008 10:47

 På morgonen regnade det och blåste riktigt ordentligt..så jasg stog med mig långbyxor och även en jacka..men så fort jag kommit till busshållspaltsen märker jag att det blivit mycket varmare. Nästan kvavt.


Jag åker till jobbet. Haha!! väldigt lätt städning..klar på bara 45 min ^^ sen byte rjag om till vanliga kläder..långbyxor :( varmt!! men ialalfall linne ^^


så nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå iväg och köpa lotion eller ej...har ju en massa tid inann jag ska till Lena ^^

Av Malin - 6 juni 2008 23:30

Älskar denna låt!! :)

Av Malin - 1 juni 2008 23:47

helt fantastiskt!! Har varit ute nästan hela dagen idag! Åkte upp på stan vid kl 12. Träffade Mini och Lena och vi åt på Pacos ( det enda som är öppet..men väldigt gott!!)


Där satt vi och mumsade ett bra tag ^^ sen hopade vi iväg till pressbyrån och jag köpte...ja det är en bra fråga. Sen gick vi ialalfall till Statsparken ( YEAH konsert) ^^, efter att vi vart hos Lena och hämtat en filt, och satt där och halvsov ^^ eller jag gjorde det iallafall. Eller snarare låg ner :) Minis ben är väldigt bra som huvudkudde ^^


Musiken var... Hög för att vara snäll. Jag låg i solen! ( rita kors i taket som pappa alltid säger) . Där satt vi och lyssnade på den underbara musiken och små pratade lite. Fasiken vad sussig man blev av att ligga och grillas i solen ^^.


Sen gick vi Till lena, lämnade filten och gick en promenad ^^ . VI gick till andra sidan av vattnet för att se de små djuren.


Senare på kvällen satt vi i stadsparken igen, satt vid vattnet och glodde på fiskar och gick till Ica och köpte vinisar och Mini köpte bröd och jouse ^^

När jag kom hem åt jag och sen spelade jag PW ^^ 

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards