Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin - 21 oktober 2008 17:47

Dreams


A dream so vivid it's almost alive

the darkness of the night calls

The morning unwelcomed

this is my world

My thoughts, my fears

everything hovers around me

truth is uncovered

no mask to hide myself

to hide the real me

life is empty and unsatisfying

in my dreams is where I live

There is where I will die

never alone, never afraid

protected in another world

///Sindria

21/10 - 2008




Av Malin - 17 oktober 2008 16:29



No longer


A white hand

no longer vivid

it's pallor shining

shatters the will

the grating sound

immured in darkness

hope hovers above

I can no longer reach it

//Sindria

Av Malin - 2 oktober 2008 22:04

 har inte skrivit på ett bra tag så här är en liten uppdatering :)


* Har börjat på audionom linjen ( hörselsvårigheter)

* blivit en barbie

* inte lika PW galen

* har inte kvar jobebt på gatuköket eftersom det stängdes ner

* är fortfarande singel
* köpt en ny jacka!! finally!
* Mini har kommit hem!!! var ett taqg sen nu men iallafall!
* ska flytta hemifrån! har fåt lägenhet och ska flytta in med en kompis (Vea)

* ska skaffa kattunge ( efter att jag flyttat)

* min kompis Camilla har fått en pojkvän :)
* Jag gillar hemmafester nu ^^


Ja det var nog det viktigaste....men men


träffade gruppen idag ( i skolan) för att göra klart vårat grupparbete, träffade sen vea och skrev kontrakt sen ringde jag lena och vi tre gick och åt på coco thai :) sen träffade jag david och vi tog nåt litet på mcdonalds och sen drog vi hem till honom för att hämta filmer. sen åkte vi hem till mig och såg på nån film som jag inte minns vad den heter... skumt...haha den var vääldigt skum ^^ skulle vara en skräck men var mer en komedi ^^ haha men jag gillade den..visserligen flippade den ut i slutet men men . :)


Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards