Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 31 januari 2011 20:14

Skola..dötrött som vanligt men lyckades göra en redovisning..gick dock ganska dåligt..men men..bra träning :) Sen efter skolan vart det snabb spring till biblioteket..sen köpa tröjan och nytt nässpray! Bussen som jag normalt tar hem..kom aldrig..så två hela busslaster fick trängas i en buss...och dessa bussar är överfulla i normala fall..helt underbart!


Sen hem efter ett febrilt letande efter nyckeln..hade lite panik om jag hade glömt den i skolan eller inte..men tack och lov hade jag inte det..sen nu på kvällen var det GlobalBeat med Lena :D Askul! Vi båda hängde med mycket mer denna gång än förra..Nu har jag äntligen fått energin tillbaka och nu väntar god ugnspannkaka till middag :D Samt en stor kopp te!! ( fast den tar jag nog redan innan maten )

Av Malin - 30 januari 2011 16:04

Plugg..blää...har inte samhälls saken med mig..tänkte leka lite med powerpoint..men men kan ju göra det i veckan..gått igenom hela b listan nu iallafall :) Hoppas att det mesta sitter! Tittat på en gammal teckenskräck video och förstod mer nu än förra gången :)..men behöver få hjälp med sista stycket..Bra att ha mall arbete i skolan på måndagar :D..


Ikväll blir det Powerstep med Mini och Lena :D Sen mumsig falukorv med pasta! Och broccoli!!


Jag börjar få panik över svenskan!! Varför ville jag utmana mig själv?? Dumma mig!!

Av Malin - 29 januari 2011 06:42

Idag blir det skidor med Mini och Lena i Rome ;) Ska bli riktigt spännande..Är lite nervös ^^. Stackars Lena blev attackerad med frågor igår men nu känner jag att jag har någorlunda koll på situationen.


För övrigt har ju Sora fått komma hit igen..och jag känner redan nu att det inte kommer att fungera..han rent av jagar Riku runt i hela lägenheten och mellan honom och Zingo är det fortfarande väldigt spänt..för att inte tala om badkaret..nee han behöver bo ett tag på själva katthemmet..eller hos någon som inte har katt tidigare / helst gärna inte ett badkar ^^

Av Malin - 28 januari 2011 19:30

Sprungit runt som en yr kyckling på marknaden / stan idag efter skolan tillsammans med Johanna :) Hittade lite smått och gott och köpte även en likadan kakburk ( 49 kr)  som Vea ;) så söt!! Sen var det en rosa halsduk ( 29 kr) , en rosa glittrig sjal ( 29 kr) , 2 diadem ( 19 kr/st) , grönt långt linne ( 49 kr) och Graffiti nagellack :D En tröja som Johanna köpte blev jag superförtjust i efter att ha provat hemma hos henne och förhoppningsvis ska hon köpa den i helgen till mig då hon ändå ska tillbaka till affären ;) Sen bjöd hon på god kyckling paj :D och vi båda var så hungriga att vi brände oss..hon på tungspetsen och jag fick en stort röd prick gomen..^^ hehe nöden har ingen lag! 


Ja nu är det förberedelsenar inför imorn som gäller ( plus lite förnekelse) samt lite härligt fredagsslappande :) Tycker jag att jag förtjänar ;)

Av Malin - 27 januari 2011 21:43

Skola följd av tripp på marknaden..efter en liten tripp in på indiska där Vea köpte fina glas och tekoppar och en skål och sedan entre ..sen marknad :) Vea var på riktigt shoppinghumör ;) För mig blev det två stickade tröjor från Ginatrico för 99 kr / st :D Billigt och bra..Nu känner jag att jag har nog med varma tröjor :D Finally!!


Åhhh stackars lilla Sora får flytta tillbaka till oss ikväll då han stressar upp den andra kattenv i det nya hemmet :( Trodde verkligen att det fungerade bra...suck..

Av Malin - 26 januari 2011 17:16

Woho vem säger att hit inte fungerar!? Har hämtat boken från biblioteket nu :D Öppnade den lite snabbt och den verkar väldigt lovande :) Den här blir nog perfekt att ha till bokcafet ;).


En mer tråkig sak..jag var så himla sugen på korv idag..som jag också var igår..så gjorde iordning korv med creme fraishe chili och paprika med pasta och åt korv för tredje gången i rad..och vad händer? jo världens magont..grr..var nog lite för starkt..eller så är det laktosen som spökar igen...


Hoppas iallafall att det går över snart..men är iallafall redan på bättringsvägen ;) Förutom att magen bytt skepnad till en ballong. Synd att det inte blev någon träning dock..Har lite frustrationskänslor som måste ut! ;) Men magen är nog lyckligast nu..

Av Malin - 25 januari 2011 22:08

Skola sen plugg och fixa hemma innan oskar, Johan, Erik och Bea tittade in :) Spelade Uno, åt fruktsallad ( dem åt också paj) och pratade! Mycket trevligt. Hade dock velat hunnit plugga lite mer..hoppas jag hinner lite imorn innan träningen...ahh känner mig så stressad 24/7..!! Börjar få lite smått panik på hur jag ska fixa det här!!


Nu tycker jag att du din lila lort som har boken jag vill låna från biblioteket kan lämna tillbaka den!! Du har redan gått över tiden!! GRRR!!!! Jag hatar dig!!

Av Malin - 24 januari 2011 21:06

Woho Globalbeat gav mig energin tillbaka!! har varit som ett lik hela dagen...Riktigt kul men ibland lite svårt att hänga med..speciellt eftersom de som står framför en inte heller gör rätt och man inte kan se vad instruktören gör..men annars superkul! Asiaterna från Powerstepen förföljde mig ^^. det enda som störde var en vattenflaska som stod på helt fel ställe..^^


Tänker nu också testa Afrodance :D Men det får bli nästa tisdag..måste verkligen plugga..


ahh nyss ätit ägg..vart så hemskt sugen på det helt plötsligt..^^ mums mums..


Har inte hunnit plugga något på Blistan idag!! Ska se om jag kan få in några tecken ikväll innan läggdags..får ta igen resten imorn..kom dock nyss på att det kommer folk hit imorn vid 18.30..jag som behöver plugga!! ahh!! Får springa hem ^^


Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards