Alla inlägg under december 2012

Av Malin - 26 december 2012 16:15

Hamnade på mellanrean idag..hemskt!! men men hittade inte det jag var ute efter så blir att åka upp en snabbis imorgon. Hoppas på bättre tur då ^^


Nu sitter jag ivrigt och väntar med en pepparkaka i munnen på att klockan ska bli 17.30 så att jag återigen får se  Fame Visukalen !! Den går på 2 an ikväll..Har ni inte sett den så rekommenderar jag er att göra det!


 

Av Malin - 24 december 2012 13:00

God jul allihopa!
Inlett dagen med att titta på "ice age 4" med Vea och gav mig sedan på min julkalender från Bodyshop!

Till lunch blev det att smaka på julskinkan :D gjorde en riktigt lyxig julmacka med skinka, köttbullar, rödbetsasallad och ägg...Mums!! Nu bär det snart av hem till familjen!




           


Av Malin - 23 december 2012 20:16

Varit iväg idag till Oskar och Johan för lite Hero quest spelande ^^. Vi behöver nog ett nytt spel..börjar bli lite för enkelt när allas gubbar är så bra som de kan vara. Fienderna dör lite för lätt då ^^.  Väldigt mysigt var det dock och julfikat var mkt uppskattat! 


           

Av Malin - 23 december 2012 10:45

Ahhh så som jag kämpar med att hålla lvar julkänslan så känns det lite skönt att julafton står framför dörren. Dock lite sorgligt på samma sätt..känns som om jag inte hunnit njuta av julen som jag annars brukar kunna. Inte ätit ett enda julbord än..dock tagit igen med massa julgott i form av pepparkakor och lussekatter som jag började mumsa på runt Lucia. Så jag startade lite sent ^^


Har suttit och tittat på gamla bilder och vara nostalgisk. Jag saknar den tiden på ett sätt! Nu känns det som om alla går åt olika håll och man försöker hålla fast men repet slinker genom händerna. Suck! Vad deppig jag blev nu då ^^ Så kan vi inte ha det dagen före julafton! Ett nyårslöfte hittat! Att ta vara på varje dag för dem kommer aldrig igen! 


Av Malin - 23 december 2012 10:41

Alltid kul att ha rätt :) var mkt riktigt ett balsam :D


     



Av Malin - 22 december 2012 18:00

Även idag har man försökt hitta lite julstämning! Fått städat iallafall och pepparkakorna som vi fixade glasyr på hänger nu så fint :) Har förköpt mig på godsaker till självaste julafton samt även lite till ikväll..herregud..tur att man ska bli nyttig sen! 


           



Nu är det lyxmat som gäller i form av fläskfile med potatisklyftor och grönsaker i ugn med bea sås! :D 




Av Malin - 21 december 2012 22:51

Haft en underbar kväll med Mini och Vea :) Har bakat lussekatter ( andra gången detta år! jädrar vad man utvecklas ;) ) , klätt julgranen, stekt pannkisar ( nej det hör inte till jul) , häft sån där vit gegga på pepparkakor, ätit lussesemla samt gått med på att köra fitness fighten efter nyår med Mini! Herregud..hur ska detta gå!? Jaja då kan man ju fortsätta mumsa godsaker med gott samvete innan det är dags ^^


         


Nu ska jag strax sussa så jag orkar fixa imorn! Åhh snart jul!! jag hinner inte med!! Känns lite mer som att det faktiskt är jul nu ialalfall :) Tror det är tack vare bakandet och julgranen ;) 




Av Malin - 20 december 2012 14:30

Haha fortfarande lite efter! men men!! Blir ju lite som julafton alla dagar nu  fram tills själva dagen ;) 

Hade rätt båda gångerna! Gissade först på ett lip roll ( hade helt rätt!) och sedan på kanske någon mer ansiktssak och det var en nattcreme! 


          

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards