Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 28 mars 2011 21:34

Stegtävling startade idag !! :) peppad och redo!!


Just nu är det väldigt mycket positiva saker i görningen:  :)

* Arbetat duktigt på mallarbetet idag
* Min " writers Block" släppte i torsdags på en teckenspråkslektion där jag skapade en dikt på teckenspråk

* Har kommit igång med svenskans individuella uppgifter :) och känner att jag lär mig en hel del!!

* Kattmamman har flyttat
* Riku har flyttat
* Har fått en ny söt katt i jourhem vid namn Duffy som är en riktig kelgris
* Fest på Lördag

* Jag har åkt skidor för andra gången i mitt liv




Av Malin - 22 mars 2011 09:11

Åhh Nick du har gjort det igen!! Du är så grym!!


Av Malin - 14 mars 2011 19:15

Av Malin - 8 mars 2011 23:45

Bokcafe med klassen. Fått lite nya boktips :) Sen lekande med Silja. Fettisdagen till ära tänkte jag köpa semla..men ångrade mig vid prislappen..40 kr / 2 pack! aldrig i livet!!!


Så får bli imorgon istället från ett konditori ;) då kan man ta bort mandelmassan också!


Åhh Nu har även Vea läst ut Hungerspelstriologin!! :D Nu är vi båda på jakt efter bok nummer 1 i inbunden upplaga! Let the hunt begin!!


Av Malin - 6 mars 2011 21:07

Låten i reprise då jag blivit så kär i den här videon!


Av Malin - 6 mars 2011 21:00

Spännande dag idag!!....not ^^ Däckat i sängen, tittat på scrubs..åhh mamma Yuna ( katten) har fått flytta till ett annat jourhem idag :D Var hemskt när vi skulle fånga in henne..kände mig som en riktig djurplågare..


Några är förresten intresserade av Riku och ska komma och titta i helgen :) Det rullar på!! Hehe fortfarande väldigt kul att allt händer samtidigt!


Har för övrigt bakat idag! Suprise!! Kladdkaka a la kladdig ;) tvingade i Veas lite ;) trodde jag blivit psykstörd då jag började höra musik snuttar då och då när jag bakade...tills jag till slut kom på att jag slagit på radion tidigare och inte höjt ljudet..tråkigt nog..



Får jag bli frisk nu?? Nu har jag tröttnat..kan jag inte bli sjuk efter avstämningen!?

Av Malin - 5 mars 2011 23:15

Mumsat jättegod Lena mat idag :) hemma hos Lena och sett Supernatural. Tog nästan kol på mig att gå dock..om jag haft någon tvekan om saken så är jag säker nu..Jag är nog inte frisk..även om jag vill intala mig det..Blää vad tråkigt! Nu har jag tröttnat på det här...


Vi såg iallafall på Supernatural :) och åt mumsig kyckling gryta :D Fick jättemumsiga matlådor med mig hem!! ME LOVE!!

Som vanligt köper man dock alldeles för mycket annat snask och äter någon bit sen blää..^^ Lilla Lenis har hela godispåsen kvar ;) hehe bara tugga och le ;)


Lena gillade iallafall min Lena kaka :D men om man lämnar den framme för länge i rumstemperatur smakar den som marknadsnougat...väldigt konstigt..


Du ska jag slurpa Te och hoppas att min näsa blir gladare! Dock att komma hem verkade vara medicin bara det..




Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards