Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 5 juli 2011 20:15

Har jag hittat bikini! Dyr var den också..399 kr för överdel på Details sen hittade jag en passande underdel för 95 kr på New Yorker..också köpt ny mascara ( rosa förpackning!) , puder, örhänge för 30 kr, liten rosa kjol och en bakform i form av en ros!! :D Inte så dåligt!


Så glad att denna eviga jakt på bikini är över! Så jädra stora bröst har jag inte men tydligen så har alla andra minimala! Eller så tror bara affärerna det...


Så mer eller mindre underförstått..jag gick på stan idag efter jobbet med Vea och Bea som varit uppe även igår och sprungit runt i 5 timmar och detsamma gjorde vi idag och imorn ska vi upp igen! Jag ska mest strosa runt och titta lite bara..och bara en kortis..börjar bli snålt med pengarna nu men kan ju alltid leta efter ett biligare alternativ till min bikiniöverdel :) Dessutom vill jag till Systemmet och snoka på vin :D


Förresten så har Kiara fortsatt att vara duktig! Hon gör precis som hon ska!! Duktig katt! Vill jag verkligen släppa ut dig ur rummet igen??

Av Malin - 4 juli 2011 22:00

Första "vanliga" jobbdagen! Gick riktigt bra måste jag säga! Vädret var dessutom toppen! precis lagom :D Jag träffade en så söt liten tant! Varför kan inte jag ha en sådan i min släkt? Någon söt mysig liten gumma som sitter och stickar tröjor till mig..^^ Skulle vara så mysigt!


Sett nytt avsnitt av True Blood ( som för övrigt skulle vara så mycket bättre om de slutade ha tusen olika historier igång samtidigt..jädra såpa..går så jädra långsamt framåt..) Eric är iallafall fortfarande snygg så det är ju alltid något ;)


Nåt mer nytt? Kiara bor numera i mitt rum..Superduktig är hon och helt rumsren..Varför kan hon inte ha samma respekt för badrummet?! Får se hur länge hon får bo inne i sovrummet..ska testa att släppa ut henne om några dagar..men om hon användet toagolvet som toalett åker hon in igen! Tycker lite synd om henne..fast hon kanske är lyckligare nu..nu får hon ju mig för sig själv väldigt mycket och hon slipper bli jagad av Sora ;)

Av Malin - 3 juli 2011 14:00

Wii jag kommer få jobba ytterligare 4 dagar! :D Pengar!!  Dock 4 timmar/ dag  men jag är lycklig ändå! Augusti kommer bli en bra månad! Eller kanske borde säga September :D.


Åhh har förresten köpt en stor vindmaskin a.k.a fläkt..inte lekt Carola med den än men det är något som ligger på att göra listan. ^^  Har dock inte tagit upp den ur kartongen än..har lite separationsångest med min gamla fläkt..han står ju så behändigt redan på en bra plats ikopplad och allt..Varför förstöra något som fungerar??


En annan rolig förändring som kommer att ske här hemma är uppsättning av myggnät respektive hönsnät så att vi kan ha öppet föntrena utan att en katt tar sig en flygtur! Briljant! Har jag förresten nämnt att vi bara ahr 4 st nu :D. Dock har Kiara skaffat sig den dumma ovanan att göra alla sina behov på badrumsgolvet...hon kommer få vara instängd i mitt rum ett par dagar för att se om det hjälper..dumma katt!!


13 dagar kvar!! :D




Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards