Alla inlägg under juli 2010

Av Malin - 31 juli 2010 15:33

                       

Av Malin - 31 juli 2010 15:27

Familjen som tyvärr inte kunde behålla Solero gav oss en oväntat present som de själva inte längre har någon användning för :) Katterna kommer att älska den! De lämnade också transportburen till oss och vi Tackar och Bockar för det!


 

Av Malin - 31 juli 2010 15:22

      



Solero fick tyvärr flytta tillbaka till oss idag på grund av allergi!

Av Malin - 31 juli 2010 15:13

Hade en väldigt trevlig grillnings/ fika kväll igår med tjejerna :D Det tackar man för!


      



Av Malin - 30 juli 2010 14:30

Yes!! Sista dagen på denna tur! Nästa vecka är det en ny ;) Bra det då jag hatar att göra samma sak dag in och dag ut..behöver omväxling!Jobbar dock i helgen så blir lite halvt samma sak fast bara halva delen i två dar till..men sen!!


Lite senare Ikväll blir det grillning hemma hos Bea med Vea och Catta :) Kommer bli kul och otroligt gott! har införskaffat den mumsiga Bea såsen igen ^^ hehe den gör det så otroligt mycket godare! Till det blir det pommes och kyckling ;)..dert enda som saknas nu är Kinder Milk slice eller kanske lite kex choklad..^^ mums mums


Av Malin - 29 juli 2010 21:45

 

Solero har blivit adopterad och kommer numera att få bo i Karlskoga :)


Grattis Solero!



  

Av Malin - 29 juli 2010 17:45

Imorse när jag stod på jobbet och städade ringde Vea ( min kombo = person som jag delar lägenhet med). Hon kunde inte hitta sin väska och frågade om jag lagt den någonstans elelr lyckats fått med mig den istället för min egen..^^ Denn vecka går verkligen inte bra alls för henne, ena dagen åker hon för tidigt till jobbet, andra dagen glömmer hon alla sina kort hemma och sen tappar hon bort sin väska ;) Visade sig att hon glömt den på bussen så vem tror ni fick gå och hämta den på hittegods? Jo lilla jag ^^ Ringde pappsen och bad honom köra mig dit..tur det eftersom de flyttat och nu ligger bakom Mega.


Vi gick dock först till fel ställe, dock var detta inte helt misslyckat då jag fick träffa en gammal bekant från Hovsta..tror dock inte att han kände igen mig ^^ (Jädrans du är ju vuxen!  - min reaktion)


Så nu har räddaren i nöden , dvs.  JAG räddat dagen och väskan ligger nu  i säkert förvar här hemma och ingenting verkar saknas :) Slutet gott allting gott!


Fick  också chansen  att gå in på apoteket ( dock det vid sjukhuset denna gång) och nu har de beställt "Oral Medic" :D Får det nog på mpndag..såg dock att det är dyrt..kommer gå på mellan 140-200 kr för mig..och det är 2 behandlingar! ( dock kan man använda en behandling på alla blåsor som man har vid det tillfället) . Köpte även koffein tabletter :) dock idag har jag könt mig någorlunda pigg då jag varit hemma stor del av dagen och kunnat pimpla te ^^ så får inviga tabletterna någon annan dag.


Hamnade på LIdl idag igen..köpte en påse till med chips, men har inte rört den gamla än ^^ hehe men vet att Vea vill ha så ;)

Av Malin - 28 juli 2010 21:45

Make the lie true


Tell me a lie and make it true

do nothing when i ask it of you

forget that I live and treat me as dead

For all has been done and all has been said




///Sindria 28/7 - 2010





Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards