Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 23 januari 2009 17:24

 Another life

this might have been possible

might have been legally correct

my parents would be proud of me

not turn away with distain

in another life

I might have been loved

might have felt safe
but everything was lost long ago
I can never turn back

Carnage

the gound lithered with body parts

screams echoing in the wind
a child is crying
everything is still
one more blast

the silence is repulsive

The laugh is loud and clear

 I turn around
the earth is shaking

I can no longer see

I feel my life draining out of me

and my world falls into darkness 

 //Sindria

Av Malin - 8 januari 2009 19:26

jaha här sitter man dagen innan festen med ett bultande huvud..inte för att det hindrar mig. snarare för att det är så typiskt att det ska komma just nu...ialalfall tur att vea orkade köpa sprit till mig med.


har legat och däckat vid tv:n hela dagen..sett close to home :). och folk älskade att ringa och störa mig..tror de faktiskt njöt av det! nu på kvällen ringde också Slavid. nej han heter itne så..jag har döpt honom till det! Veas nya lilla flört som jag inte tål...han ska tydligen ha fest på lördag men kunde inte komma på vår fest eftersom han inte kan festa två dar i rad men vi ska ju tydligen göra det..jaja ialalfall pratade dessutom med elin som nu kan säga att hans kompis är lite skum vilket jag inte tvekade på..och den kompisen säger i sin tur att Slavid är som han är...detta låter ju...ganska dåligt. jag längtar bara tills Vea hittar någon annan sak så jag slipper honom . 



Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards