Alla inlägg under januari 2012

Av Malin - 29 januari 2012 20:45


Söndagen bjöd först på jobb. Sedan på eftermiddagen blev det en sväng till Gustavsvik med Vea för att motionsimma :) Dock hade dem simtävling där så det var rätt packat med folk i simhallen och vår simyta var ytterst begränsad men men blev lite längder ändå ;)


Efter det bar det hem till Marie S för en kopp te vilket slutade med att vi blev bjudna på först fika och sedan även kvällsmat i form av bakad potatis med skagenröra!! :D Lyx!! Jag fick också prova på att pärla i vuxen ålder ^^ Vet inte om jag blivit sämre eller bättre på det..En riktigt mysig dag helt enkelt med mycket gott att äta. Perfekt slut på veckan! Nu blir det att krypa ner i den varma sängen och som plus inviga mina nya sängkläder som jag köpte på marknaden!



           


Av Malin - 29 januari 2012 12:45


Fredag 
Glufsarkväll!


Fredagskvällen bjöd på glufsarkväll hos Johanna :D . Vi försökte titta på " The holiday" men vi pratade sönder hela början och sen ville inte Johannas playstation spela klart filmen så blev en hel del babbel! :D Mumsade en hel del..speciellt vindruvor.  Kände mig som en uppblåst ballong när jag åkte hem ^^




Allt det goda ( städad version)



Johanna och Jessica i soffan




 

Mumskaos :)



Lördag

Spelkväll


På Lördagen vad det spelkväll hos Lena tillsammans med Mini. Vi spelade Cluedo, ett frågespel där man inte fick svara ja eller nej..skitsvårt men jädrigt kul! och mitt nya spel Bohnanza :) Till middag blev det tacos med ost och skinkfyllda tortillas i ugn med avokadogegga till :D mums! Sen blev det en hel del mumsande av sötsaker.



   

Cluedo..Mini vann båda gångerna..darn!


Lena är ytterst intresserad!




   

Det var helt enkelt mer roligt att ställa frågorna än att behöva besvara dem :)


Haft en underbar helg!! :D

Av Malin - 27 januari 2012 15:54

Avstäming och träning - check! Har fortsatt varit duktig när jag kom hem också..städat lite, tvättat, bakat och diskat :) eller ja diskmaskinen gjorde det mesta jobbet men jag hjälpte till! :D Sjukt nöjd..Mumsat kakor har jag okså..nu tror jag att jag är hungrig..vilket är perfekt du jag, Jessica och Johanna ska ha glufsarkväll ikväll som belöning efter avstämningen .:D Har packat en liten väska som jag ska ta med ^^. Mums mums


Nu ska jag leka med mitt lasersvärd som Vea köpt till mig sen blir det att inte hitta utan välja något i kylen att äta..hmm fortfarande sugen på asiatiskt eller den där grekiska pizzan vid Lena..



Vi är nu en vecka närmare lov!

Av Malin - 26 januari 2012 21:29


Awwwwww

Av Malin - 26 januari 2012 20:45

ok..kanske inte ..men jedi iallafall!..lite finare..lite bättre ;)


 

Kommer hem och får en gåva av Vea ^^ Hon vet allt vad jag vill ha ;)




Yeah I've got a shopping addiction..got a problem with that?





   

Parisare!

Vea är numera inne i en fas att testa nya maträtter! Jag är oerhört tacksam till den makt som ligger bakom detta!

Av Malin - 25 januari 2012 17:47

Hindersmässan idag efter skolan med Mini :) Harry potter all the way! Blivit lite smartare på tvittter nu också! Tackar Mini! :D Mums!! Köpte lite brända mandlar samt ett snyggt bäddset, ett grått dra på lakan och ett machande örngott! Titta vad mogen och sofistikerad man har blivit ^^. Fanns inte så mycket mer av intresse..var mest godis överallt. Vilket inte är fel visserligen ^^


Köpte ny ögonskugga idag så jag kan slänga den gamla..de håller visst bara 2 år..^^ den som endå vetat det!


 


Här är andra lasset med smink som jag nu  kastat! Snyft!! Men är för det bästa..vem vet vad som kryper omkring i dem...som man sen haft på sin hy..mysigt värre..!



Av Malin - 21 januari 2012 22:01

Jobbat ( som vanligt) sen hoppat framför wii med assnygga dansmoves om jag får säga det själv ;) Nu på kvällen fick man besök av Lotta. Vi hade en liten nostalgitripp med första filmen av Harry potter för att sedan ge oss på utmaning att spela alfapet! ( vilket jag aldrig spelat..spelat wordfeud..men aldrig det "riktiga" spelet) Haha mycket frustration/skratt! Vi mumsade på mitt godisskafferi..mums vad jordnötsringarna var goda! Jag åt som tokig! Nu är kina puffarna borta också ;) strålande! 


 

Lotta tänker...



 

Smink som jag tvingade mig själv att kasta då jag har minnet av att jag använde det på högstadiet..

Av Malin - 20 januari 2012 16:00

Ingen bra dag idag..ätit för dåligt..Klarar mig helt enkelt inte utan min risgrynsgröt på morgonen! Människan som tvingade mig att gå upp tidigt i tisdags: släng dig i väggen! Nu ska jag bara njuta och ta hand om mig själv och äta ordentligt igen så att jag kan njuta och få den där härliga känslan i hela kroppen och sinnet under och efter jag tränar :) ..inte som dagens joggingtur som höll på att ta livet av mig..


Mumsat lite pepparkakor och choklad nu så är lite gladare men kroppen känns fortfarande konstig..utan en ordentlig frukost går allt åt pipsvängen! Ikväll blir det att koka gröt helt enkelt :)


Jag har också kommit fram till att folk verkligen gillar att lägga sig i saker som inte angår dem..Trodde inte det var så..Jag är alldeles för naiv..Jag behöver mer choklad..

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards