Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin - 26 oktober 2009 10:51

Igår blev jag och veronica Lite oroliga över en av kattungarna.. Ögat för alldeles rött och pupillen hade krympt fasanfullt mycket...åhh det var så illa att vi ringde till Agrias telefonrådgivning. inte mycket vsar vi fick där men imorse så såg ögat mycket bättre ut..så vi tror att det var salvan han fått de senaste dagarna. Stackars lilla Pepsi..

Av Malin - 24 oktober 2009 10:45

Vi tröttnade på att kalla dem för "den" så vi tittade vilka som var hannar och honnor och döpte dem ^^ skönt att nu äntligen kunna skilja dem åt! ^^


Namnen vi valde är Pepsi, Pipen, Legolas, Jasmine och Tingeling :)

Av Malin - 24 oktober 2009 10:45

Idag har varit en otroligt upptagen dag för att vara mig. Innan jobbet fick jag dessutom veta att kattungarna skulle komma :) åhh vad glad jag blev! Synd bara att jag skulle till jobbet då...efter det på stan med Johan och hitta kläder till honom/ äta på kinamuren, sen till willys och SEN fick jag äntligen åka hem och träffa missarna :) Ta det inte fel nu det var roligt att gå på stan med Johan..speciellt i affären "quality street" med den galna försäljaren ^^


När vi sedan skulle äta kvällsmat så hade vi katter som försökte sno varje liten del av den! ahh de var så många! men jag hann äta upp mitt tack och lov...här får man vakta maten med sitt liv...


 

Av Malin - 20 oktober 2009 17:17

 

Har nyss fått allt mitt godis som jag samlat ihop  hemskickat :), så nu sitter jag här med över 70 godisbitar :) mums mums! Älskar du också godis så är denna sida ett måste! Man samlar enkelt ihop godis helt kostnadsfritt till helgen utan vidare ansträngning och det kostar heller inget att få godiset hemskickat :)


Bli Medlem här så får du 2 godisar på en gång! :D

Av Malin - 19 oktober 2009 17:00

Då var det ny vecka igen. Har nyss fått njutit av två lediga dagar :) och ska nu jobba 11 dar i streck ( 3 timmar pass). Har dessutom bestämt mig för att bli mer social och umgås med mina kompisar istället för att sitta vid datorn när jag kommer hem efter jobbet.


Idag träffade jag David på stan efter jobbet och tog en liten fika. Han var 15 min försenad..inget ovanligt där ;). Tog en supergod jordgubbs smoothie på Rosalis :D. Vi uppdaterade varann om vart annat och lyckades även hitta en mysterium och ett roligt dubbel namn ^^ . Inte dåligt på en dag!


Nu ikväll blir det Film i 3D med MIni! :)

Av Malin - 18 oktober 2009 17:00

Eftert att ha varit sjuk en hel vecka / jobbat känns det skönt att få vara ledig :) . Igår såg jag supernatural med Mini och Lena och efter det var det Taco middag hemma hos mig och Vean :) Supergott!
Vi blev dock färre än vi trodde men men mer mat till oss! Mumsigast var dock kladdkakan som vi åt till efterätt ^^


Idag Vaknade jag sent så fikat som var lite halvt planerat ställde vi in, istället tog jag det lugnt hemma tills Johan kom över och väckte mig runt 17.. jag råkade somna på sängen..

Av Malin - 4 oktober 2009 14:10

dag vaknade jag runt kl 13 :) ahh älskar att få sova länge :) jag hoppade ner till affären och köpte ranch dipp så idag blir det film och mycket mums mums :D. fick också reda på att det är kanelbullens dag idag..jag som inte har några  bullar :(. jaja får nöja mig med chips och dipp istället ^^.


Lycka till Mini på intervjuen!!



Av Malin - 3 oktober 2009 23:45

Åkte till Johan runt 16, var helt död och frös som en liten räka! Han däremot var så varm att han hade öppnad balkong dörren när jag kom. Tvingade honom att stänga den och tillslut var det så kallt att jag bad om en filt ^^ . Väl hos hans kompisar som höll middagen blev jag glad då deras lägenhet var varm och mysig. Blev riktigt avundsjuk på deras inredning. Såh ju superlyxigt ut! Dock alldeles för hög hyra för min smak ^^.


Maten var supergod! Vart kyckling i ugn i någon god sås med ris och feta oast sallad, även bröd och ost fanns med :). kändes som om man var på en riktig kvällsresturang. De bjöd på en drink när vi kom och den var så god!! Sen fick jag dock hålla mig mest till vatten :) sen fick vi även till min stora förtjusning te !! :D För att göra en lång historia kort detta var en riktigt lyckad kväll med trevliga människor med inslag av god mat och Bamse och skattkartan ^^

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards