Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin - 31 oktober 2010 17:00

Snart bär det iväg till Oskar och johan för ytterligare en Hero quest kväll!! :) Dagen har gått relativt sakta. tvättat under förmiddagen, gått på promenad med Tysken / sett på Merlin på eftermiddagen. Sandra från katthemmet kom också över med special foder åt katterna, på grund av deras dåliga magar.


suck nu är mitt te kallt..det som var så perfekt för bara en liten stund sen! 
Ding! Dagens I- lands problem!

Av Malin - 31 oktober 2010 13:45

Mini fixade fint på datorn



Lena passade på att "baka" under tiden

   

Av Malin - 30 oktober 2010 15:15


Nu tittar jag på det nya avsnittet av Supernatural!! Just to let you know!! :D

Av Malin - 30 oktober 2010 10:45

Äntligen är dagen här!! Idag får jag se nästa avsnitt av Supernatural!! Yey!!


Först dock en sväng på stan för att titta lite inför maskeraden/ titta på roliga saker/ ja vem vet ^^


Åhh min näsa döar mig!! Blir att ringa vårdcentralen/ eller skicka mejl på måndag..står inte ut längre!

Av Malin - 29 oktober 2010 23:45

Harry potter tredje filmen / popcorn/ trevligt sällskap!! :D


hmm vad ska man vara på maskeradfesten??

Av Malin - 28 oktober 2010 21:15

Snart lov! Bara en skoldag kvar!! Yes yes yes!! Redovisning imorn och känns lite sådär men men ska nog gå bra :) Blir skönt att få det gjort iallafall ! Idag har varit som en helt vanlig skoldag, dock med tillägget att klassen bestämt att endast använda sig av teckenspråk idag  ( några använde öronproppar) för att sätta förståelsen och produktionen på prov :) Lite kul! Dock var inte helt lätt att inte prata så slutade med att jag körde både och..:)


Sett Glee avsnittet...ingen överaskning där..

Av Malin - 27 oktober 2010 19:15

Sett 8 avsnitt av Close to home idag... 40 X 8 = 320 / 60 = över 5 timmar...hmm not bad :) .Huvudet börjar dock protestera..hmm borde kanske äta lite kvällsmat..låter som ett jobbigt projekt..tycker Vea kan komma hem så vi kan se nya Glee. Har inga vidare förväntningar på avsnittet men kanske bli positivt överaskad..:)


Längtar till helgen då jag får se Supernatural!! ( inte bra att se previews!)

Av Malin - 27 oktober 2010 12:40

Bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag för att få vila upp mitt stackars huvud..bla bla bla vad trött jag börjar bli på att alla inlägg handlar om bollen!! Antar att ni är lika irriterade som jag? inte för att jag bryr mig ^^


Iallafall har tvingat mig iväg till affären för att köpa mjölk då Vea och jag märkte att den vi hade luktade surt! öppnade den igår och den ska inte gå ut förrän i nov. Drack ju av den igår!! äckligt!!


NU är  jag dessutom duktig och tvättar lite. tänkte att man kan ju göra något nyttigt när man ändå är hemma. gått med lite sopor har jag också, på väg till affären ;) 2 flugor i en smäll! mums en pepparkaka!! Det förtjänar jag! hmm tror pastan är klar nu :)

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards