Alla inlägg under juli 2008

Av Malin - 25 juli 2008 21:26

på jobebt idag kom jag underfund med en sak.. mitt barnasinne är levande och ungt!

jag märkte det öfrst när jag skulle lämna en stor..ja vad ska man kalla det?? en sån där som människor i matbutiker går runt med, med en massa varor på som ska till lagret. Ialalfall jag skulle lämna den och fick sån lust att bara skjuta den fort framåt och hoppa på!! jag var så nära på att göra det men gick istället och fantiserade om det hela vägen in til lagret. 


Nästa grej var när vi skulle spola rent golvet i gatuköket. Hon spolade och jag tänkte att jag skulle moppa upp det..slutade med att jag glatt plaskade omkring i vattnet som en 4 åring ^^ . hade lust att hoppa men medlet luktade så starkt så jag vågade inte ^^


så  fast det var varmt som i en bastu på jobbet så hade jag ändå kul..på ett skumt sätt :D


Av Malin - 25 juli 2008 01:01

Sitter här mitt i natten och har en stor längtan efter choklad!  om det är nåt jag lärt mig så är det att choklad botar allt!

vet inte vad det är med mig..är bara så otroligt nere... vet inte riktigt vad jag ska göra..känns lite patetiskt att sitta här och gnälla men vart annars ska jag skriva det?


Kanske borde gå i kloster? skulle vara så mycket enklare!!

Av Malin - 22 juli 2008 01:39

efter att jag kom hem efter att ha träffat David så tog jag en promenad med Milla ^^ . jag trodde vi skulle gå högst en timme em jag kom inte hem förräns kl 1!!


Jag och camilla hade tydligen mycket att prata om. var väldigt trevligt att få prata ut om allt. så mycket som snurrar i huvudet just nu, har svårt att hålla isär trådarna. 


sen satte jag mig och skulle leka på interent men så blev det inte..hoppade in på Pw och fick hjälp att döda bossar istället ^^ yey levlade eupp mitt culti!! finally!!  nu ska jag sussa ^^


natti ^^



" Etvall nteiall artvall udall tårsall"             " advall ännerkall udall örfall igmall?"

Av Malin - 21 juli 2008 01:04

första lediga dagen!! firade stort genom att sova läänge.. eller så var tanken innan jag fick ett samtal av Marie som frågade om jag hade lust att träffas ett tag. så vi bestämde oss fdör att dra upp på stan och gå runt lite. åkte upp vid 12. Marie blev lite sen...dumma buss, sen gick vi och letade efter parfym, ingen lycka..hittade ingen :(


vi fikade, fick ett sms från David som ville sussa lite längre ^^ så jag tvingade Marie att vara kvar ett litet tag til lsen hoppade jag iväg till Game för att snoka efter ett nytt spel.  Jag hittade suikodenIV!! hade hittat det där förut för 599 kr nu kostade det 199 kr!! :) mer min prisklass om jag får säga det själv :). så efter att ha stått i kö i ca 15 min så hoppade jag ner till järntorget för att träffa David.


haha hela nsaken var lite kul.. fick ett sms 15.40 som sa att han var på väg men sen när jag kom dit..5 min försent så var han inte där.. han gillar verkligen att vara sen :) tidsoptimist till tusen!!


När han kom hoppade så gick vi till åhlens..eller snarare vi bara hamnade där utan anledning, men sen gick vi till melkers och åt bakad potatis med kyckling  gegga ^^ var mumsigt.  sen gick vi lite, stannade till i slottparken ett tag innan vi gick hem till honom för att se film.




Av Malin - 19 juli 2008 10:40

Nu sitter man här igen på jobbet och tråkar..väntar på bussen ^^^ska bli skönt att få komma hem och slappa lite...eller snarare städa...suck...och ta en promenad med Milla om hon fortfarande vill :) .


spelade lite PW igår, vilket tydligen överskade många ^^ har inte spelat på ett tag så fick sitta och övertyga en person om att det verkligen var jag..hahaha :). en kompis där frågade om min inloggning så att han kan gå in varje dag och göra lite quest och levla min gubbe, men jag sa nej. läskigt ju att ha någon annan som kan göra vad han/hon vill med min gubbe!! låter ju inte ens min bror göra det :D


 Jag vet att jag låter nördig men men kan inte hjälpas..jag vill spela mitt star wars spel idag!! det slutade fungera förre gången och har inte testat sen dess, har haft annat att göra så får se om jag lyckas få igång det...har ju vista som förstör allt!


Nu ska jag hoppa iväg :) Todels



Av Malin - 16 juli 2008 22:12



The Reflection


"if you love you also hate
if you tell the truth you also tell a lie
when you are happy you are also sad
and when you smile you cry inside
But is hate the same as love?
Can a lie be the truth?
Can sorrow be happiness?
and can you smile when you cry?
If the answer to these are no then I say this
Even if you live you can be dead
but if you are dead you do not live"

"Att älska är att hata

att säga saningen är att ljuga

om man är glad är man samtidigt ledsen
och att le är att gråta inombords
men är hatat samma sak som kärleken?
Kan en lögn vara sann?
kan sorgen vara lycklig?
och kan man le när man gråter?
om svaret på de sista är nej så säger jag:
om man lever är man samtidigt död
men om man är död så lever man inte"



Av Malin - 16 juli 2008 22:04

jobbat idag, som alla andra dagar ^^. men men ska bli skönt med en ledig dag imorn ^^ .  Har varit ganska seg idag, var hos Vea igår och åt mumsig mat och såg på Gokusen och zettai kareshi :) . aldrig sett den serien förut :) men det verkar kul ^^. åhh jag har så ont i fötterna!! sprungit runt som en höna på jobebt idag..åt pankakor :) blev illamående...hade nog för mycket grädde  men vem kan motstå??


Folk som kom idag på jobbet var inte lika jobbiga som de brukar. eller så har jag bara blivit immun mot det :D haha. jaja nu ska jkag leka med Star wars spelet jag har skaffat :) blev ju takigt nog störd i går mitt i spelet..precis när det började hända nånting :)




Av Malin - 15 juli 2008 22:00

haha har varit i london, jobbat som en lsav och inte haft ett socailt liv alls sen londonm känns det som .. men nu börjar det förbättras lite ^^ . sitter nu hemma hos Vea och ska precis äta kyckling :) supergott!



Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards