Alla inlägg under december 2008

Av Malin - 4 december 2008 17:39

Kom hem från seminariet vid 12.30 Tussen låg och sussade i köket men vaknade så jag fick kela :) hon är så mysig :)


Så idag har jag lekt med henne, gosat och vi tog en tupplur tillsammans..så jädra trött eftersom hon höll mig upper halva natten! Hon har även fått smaka kyckling..bad idea....hon är galnare än jag!! :) haha hon älskar det!! ska skämma bort henne med en bit nästa gång Bea gör iordning det.


Nu har jag dessutom valt namn! Kiara blir det.. men jag kommer ändå kalla henne för pipen :) jag tänkte döpa henne till Curry för hon kurrar hela tiden ^^ och färgen passar men kiara är så gulligt :) och hon är verkligen en Kiara :) namnet passar superbra!! oj oj nu är jag helt galen..men är ju så när man får en liten tuss :)



Av Malin - 3 december 2008 16:54

Idag fick jag äntligen hämta min lilla tuss! Camilla var snäll och tog lite ledig tid att åka iväg med mig och min pappa och hämta katten eftersom jag inte visste vägen.


Stackarn var alldeles livrädd i bilen. såna små pip!! hela hjärtat blev ju krossat. Efter att vi släppt av Camilla, fick katten dessutom lust att bajsa i korgen..och dessutom gå i det! Jag hann inte få ut henne innan hon kladdade ner sig. fy vad det stank! stackarn! så när vi kom hem vart det rakt in på toan och så tvättade jag och Vea henne. Hon verkade tycka att det var mysigt. Hon praktiskt taget nästan somnade i min famn :). sen klippe vi klorna. Better safe than sorry!


Vi lät hennet träffa Mini och de var spända. Mini fräste visserligen, men det är ju engligt hennes mening, hennes säng ^^.


Vea gick och la sig tidigt och jag  gosade med tussbollen ^^. saken var den att när jag skulle sova så ville inte hon. homn lekte, kurrade, nosade mig i ansiktet..hon var supergullig!! :D

men jag lyckades bara sova 4 timmar....

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards