Alla inlägg under mars 2008

Av Malin - 31 mars 2008 16:15

YES!!


jag fick G..tack och lov för det!! skulle dött om jag tvingats plugga om allt det där...ahh nu känns det mycket bättre...


Åhh fick nyss veta av min lärare att jag fick G på grammtiktentan!! YES!! nu har jag verkligen bara text tentan att oroa mig för..synd att den läraren rättar så segt... :) riktigt lycklig nu :D


Så ikväll ska jag roa mig ^^ ..och i helgen ska jag fira!! 

Av Malin - 29 mars 2008 11:30

Hittade den här igår när jag sökte på youtube om det fanns en video som förklararde verb sakerna som skulle komma på provet ^^ och då hittade jag denna..inte så komplicerad info men väldigt catchy :D


Av Malin - 29 mars 2008 11:24

äntligen!! Har gjort provet!! nu ska jag ha en hel dag ledig från plugg! så otroligt skönt! har varit upptagem varje dag, har ju inte ens haft tid att skriva här...inte kul alls...


Men men så idag efter provet så har jag städat, så det är också klart ^^ ska åka och handla med pappa sen ( han hann inte det igår eftersom han lekte med våran nya diskmaskin, fast den kan ändå inte navändas än..vi behöver förlängningsladdar) .


Ska nog spela lite PW innan maten ^^ haha har knappt fått göra det heller. Och avnsaittet av "Criminal minds"som jag fich låna av Milla har jag inte heller sett , om man inte räknar de första 10 minuterna ^^ . Så idag ska jag försöka komma ikapp med mitt liv igen..hmm får se hur bra det  går ^^ kanske borde sova istället? 

Av Malin - 28 mars 2008 11:28

Hmm!! har fått pluggat hela dagen och kvällen!! men men jag fick massage i en timme idag ^^ det var skönt och behövdes verkligen!! allt detta pluggande sätter sig verkligen i ryggen på en..


Ialalfall så fick säga nej till kompisar och plugga på en fredagskväll..varför la de provet på en lördag för!!? 

Av Malin - 25 mars 2008 23:26

Min dator är paj!! kom hem från Vea vid 23 ikväll och hade planerat att spela lite pw och chatta med vänner som belöning för att jag pluggat hela dagen...men icke...jag trycker på knappen och det enda som händer är att fläkten på datorn går igång!! vad tusan!! försöker tre gångermen likadant!! så blir vä latt lämna in saken imorn!!


Så nu sitter jag vid gamla datorn..vilket hade varit helt okay om den hade tagentbordet som jag köpte (det som Filip snodde för två dar sen!!) så här sitter jag utan PW och utan ett bra tagentbord...mummel!! och jag kan inte heller ha tv:n på samtidigt!! hur stod jag ut förut!!?? hmm ska nog fixa PW på denna imorn..saken är den att denna dator skulle behövas installera som.den kan inte längre uppdateras ända sen vi lämnade in den...hmm och jag har ju inte tid med detta! kunde inte detta hända nästa vecka!? har ju prov på lördag och uppstats som ska lämnas in på tisdag..jag har inte tid att installera om en hel dator!! mummel..tack och lov däremot att vi har mer än en dator ialalfall...annars hade det varit väldigt illa för mig!!

Av Malin - 23 mars 2008 15:03

plugga plugga som en galning!! haha nästan iallafal..sitetr här och pluggar inför grammtik tentan som jag har om ca 1 vecka..vill ju börja i tid för en gångs skull ^^. så mycket man ska kunna!!


men men känns bättre nu än til lde nadra tentorna som varit..alltid ett bra tecken ^^. har även en massa vindruvor till sällskap så¨kommer nog inte bli jätte tråkigt..dessutom ska jag spela PW senare som belöning!! 

Av Malin - 22 mars 2008 14:51

Filmkväll med Camilla idag efter en "slitsam" dag på jobbet.. ^^

Vi gjorde kyckling paj ( Camilla gjorde den..jag diskade och gick runt i cirklar)

Iallafall sen åt vi..mums!! kyckling! vi hade åkt till copp innan och handlat en massa skojiga ingrediesner..så den vart helt okej ^^ . Behövs visst mycket salt..hur ska jag kunna veta sånt?!


sen prtatde vi lite, lekte med Millas dator..jag gav henne ett pogram så hon nu kan omvandla hennes video filer så att hon kan göra musikvideor ^^. sen gjorde vi iording baguetterna ( vitlödsbaguetter) dessa gjorde jag!! ^^ bara att värma i ugnen men ändå!


Efter att vi mumsat i oss dem..så kollade vi på "king kong" ^^ . visade sig att apan inte var så pervers som jag trodde men men väldigt utdragen film och väldigt förutsägbar..hmm nej ingen man vill ha i sen filmsamling..och alldeles för lång!


Bäste med att se på filmen var att jag fick massage!! När jag och pappa hade varit och handlat igår så fick man med en rolig massage sak ( inget dirty!!) när man köpte två tandkräms saker ^^ ..så yey!!  


efter det var kl vad 1 och Millis gick hem och jag gick och snuffade..var hur trött som helst! 

Av Malin - 21 mars 2008 15:11

Åt tacos ..mums..jag hjälpte till!!


Sen spelade vi " så det kan låta 2" väldigt kul spel..jag var med Bea mot Vea och Barre ( Marlene men roligare med Barre) . Lena var där med tror hon hette så) med sin dotter Tindra ^^ sött liten sak. Men hon var tvungen att gå vid 19 .

Vi vann!! första gången iallafall..sen vann de nadra..sen såg vi på Shrek efter att ha övertalat Barre till att ge den en chans..Hon gillade den´!! haha seger till mig! 


sen åkte jag hem vid 23 eftersom jag skulle jobba dagen fter och jag var utrött efter som jag jobbat denna dag med..jag gick upp kl 6!! 

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards