Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 31 augusti 2010 16:15

Kul skolresa med mycket skratt och bus samt otroligt god mat!!

Av Malin - 30 augusti 2010 07:30

Idag blir det Ånnaboda med skolan!!

Av Malin - 29 augusti 2010 20:15

Förlorad kärlek

En lögn så kall att du vände dig bort

några ord och mitt liv blev som förgått
Jag var ditt hopp, jag var din dröm
jag drog dig framåt genom livets ström

Jag höll din hand och fanns alltid där
Du var den enda, det var dig jag höll kär



///Sindria 29/8 - 2010




Av Malin - 29 augusti 2010 20:15

Detta kan inte vara bra..jag har köpt 4 jackor på 3 dagar...^^ Inte för att jag inte behöver dem, vilket jag verkligen gör men min stackars plånbok gråter just nu!! ;) Hehe men jag hoppar upp och ner som ett barn på julafton! Lite osäker på dock om jag kanske ska byta en av dem till en större storlek..


Har dock märkt hur mycket ångest jag har över kläder..om de verkligen sitter bra och si och så och bla bla bla..suck varför kan jag inte bara pröva ett plagg och sedan inom loppet av 2 minuter veta om det ska inköpas eller inte. Tycker nästan synd om stackars Vea som jag alltid drar med in i butiker som jag näst intill bosätter mig i min jakt på kläder. Tur att det finns godis att muta henne med ;)


Var faktiskt ute på Marieberg idag i jakt på nya skor som passar både till leggins och jeans..men återvände tyvärr tomhänt..får bli att rannsaka stan i veckan som kommer. Jag behöver verkligen nya skor!

Av Malin - 28 augusti 2010 09:17

Idag är det Nora marken som gäller!!! :D


Allt vore dock så mycket bättre om jag inte var så förkyld...

Av Malin - 27 augusti 2010 20:45

Shoppat som en tok idag ^^


Av Malin - 26 augusti 2010 21:00

Katterna misshandlade min mobilsladd ( den man laddar med) så pass mycket att jag och Vea blev tvugna att köpa en ny..detta är tredje sladden som jourhemskatterna dödat! R.I.P oskyldiga små sladdar!


Passade då även på att titta i lite roligare affärer när jag ändå var på stan. Så har fortfarande inte fått testa den andra vägen hem från skolan..jag har försökt göra det sen i tisdags men det är alltid något som kommer i vägen...^^ Hade iallafall kul på stan med Vean som cyklade upp för att möta mig och då passade vi dessutom på att pumpa däcken! ahh alltid bra med multitasking ;)


Till middag blev det tacos i reprise och nu blir det singstar och härligt te!! :D

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards