Alla inlägg under mars 2009

Av Malin - 24 mars 2009 23:23

Jag hittade en båt på jobbet!! eller ja den stod ju faktiskt i lager saken på godsterminalen men ändå! letade efter en container och hittade en båt istället..tyckte jag var lite roligt :)


detta förgyllade min dag då jag efetr jobbet fick rusa iväg till flowing träning sen hem och äta och krasha någonstans..blev inte mycket plugg gjort...



Av Malin - 23 mars 2009 23:21

Jobbade idag, började helt som vanligt..förutom den skumma mannen som helt ogenerat stod och pissade i tunneln på centralen!  Folk är vidriga! förutom det gick hela dagen på räls så att säga :) . lyckades till och med få lite plugg gjort på kvällen.





Av Malin - 17 mars 2009 22:35

jag vill först börja med att be om ursäkt för  alla dem gångerna som jag sagt att bara män våldtar! Jag hade visserligen hört förut om kvinnor som våldtagit killar men i väldigt liten mängd. men jag trodde aldrig att kvinnor kunde våldta kvinnor..

Jag såg nyss en trailer från en dokumentär som heter " she stole my voice". som handlar just om lesbisk våldtäkt, hur offren blir skratatde åt och inte trodde. Och hur förövarna kommer undan med det.  Jag har inte sett själva dokumentären, men jag såg trailern och det räckte...

30 % av lesbiska har blivit våldtagna...det är helt sjukt...

vet inte vad jag ska säga faktiskt..


en riktigt sjuk värld vi lever i

Av Malin - 8 mars 2009 00:50

Lost


A world of dreams yet so vivid and so clear
with my eyes closed I embrace the emptiness
The world of the living no longer calls to me
Freed from emotions I walk to meet my end
The darkness in life cannot follow
only the light survives here
I have found a place thats just for me
and here I shall remain till I'm called upon yet again
I cannot remember but I will never forget
Nothing in this world is written in stone

/// 8/3 2009 Sindria

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards