Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 29 april 2011 19:30

Jag är lycklig!! Jag har fått en liten skål från Vea idag ^^ Vad ska man ha den till? Hehe istället för att använda Veas ljuslyktor så ska jag tydligen använda den här skålen till att lägga mina använda tepåsar i  ;) Förstår inte varför hon vill förstöra ett vinnande koncept. ^^


 

Av Malin - 29 april 2011 13:00

Härligt och perfekt väder är det ute också! Avslutade veckan med bokstaveringsövningar. Jag har också varit duktig och kopierat de nya E F H I J teckenlistorna så nu har jag lite att bita i!! H listan såg ut att vara lika lång som B listan!! Helt galet men bra att skaffa sig ett bättre teckenförråd! Speciellt då man har avstämning i slutet av Maj!! Har lite panik redan..NU gäller det att kämpa!


Nästa vecka försvinner lite dock då vi har projektvecka. Vi har blivit indelade i grupper som har hand om ett visst projekt. Min grupp har Japan och ska äta Sushi i skolan på Torsdag kväll tillsammans med kvinnogillet och berätta lite om Japan ( på teckenspråk)  Ska bli riktigt roligt!! Har dessutom aldrig ätit suchi förut så ska bli extra spännande! Lite nervös bara inför "framträdandet" ^^


Åhh just det! Något annat som händer under nästa vecka är förstås skolans antagningsdagar :). Jag ska dit på tisdag morgon och vara social ^^ Får fika och musmig pasta sallad också!! :D Lyx!!


Tillbaka till idag..^^ hehe snurrade iväg lite..blir det tråkig veckotvättning och städning ..Skulle vilja spela Master of Olympos efteråt men fastnade igår..Har blivit helt omöjligt att erövra 2 av städerna!! Grr!!! Jag kommer inte vidare förrän jag lyckas..ytterst störande..

Av Malin - 28 april 2011 17:30

Har fått en ny inneboende!( INTE adoptionbar)


    


     I form av en hårtuss!!   :D

Av Malin - 28 april 2011 17:25

      

Av Malin - 25 april 2011 21:16

Tjohej imorgon drar allvaret igång igen! Har haft ett riktigt skönt lov med en hel del slappande och massor av gottigt :D. Har så mycket godis och snacks liggande hemma att jag blir illamående av bara tanken..Har dessutom firat min bror nu på lovet så det har även blivit kakor och tårta ( bakat av mig). Nästa helg är det dessutom Valborg! Haha bara gott som väntar! En härlig grillning på balkongen i gott sällskap förhoppningsvis!


Nej nu blir det Criminal Minds innan man försvinner in i drömlandet!

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards