Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin - 10 augusti 2012 07:48

Jag bara jobbar och jobbar. suck! Idag tog jag bort ett jobbpass iallafall. Har ett pass  ikväll så tyckte att det räckte. Hatar verkligen mitt jobb som lokalvårdare! Idag var sista dagen så nu är jag fri ( iallafall på vardagar) Har ju fortfarande helgjobbet men men det är iallafall en förbättring! Blir ingen helg för mig heller. Jobb HELA helgen från morgon till sena kvällen. Positiva är väl pengarna och att jag får äta spännande mat ;)


Ohh har sådan träningsvärk! Ställde mig framför mitt wii igår och körde Just dance 3. Askul men fick ont i armen under själva passet och har nu när jag vaknade en sådan träningsvärk att jag inte kan lyfta upp högerarmen..perfekt.,.inte så att mina jobb är fysiskt ansträngande eller så? nejdå..^^ Kletat på tigerbalsam och hoppas på att det hjälper lite inför kvällen/ morgondagen.


Hittade min gamla minnesbok som jag skrev i högstadiet..läraren hade rätt! Så himla glad över att jag har en sån bok! Helt knäppt hur mycket man glömmer genom åren. Då ( för 10 år sedan) mindes jag mycket av min barndom men idag..det är mycket som bara försvinner..sakta men säkert! Ska nog bege mig hem till pappsen någon dag och titta på gamla foton. Känner mig lite nostalgisk..^^ Ska nog fråga ut vänner om de har bilder från yngre åldern också! vore så himla kul att få sitta och prata lite gamla barndomsminnen med folk!

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards