Alla inlägg under september 2010

Av Malin - 30 september 2010 21:35

Idag efter skolan sprang jag och Vea runt och köpte behövliga presenter till min far som tack för alla gånger han ställt upp och köra oss praktiskt taget efter vår minsta vink..började få riktigt dåligt samvete ett tag där men nu känns det mycket bättre :) Pappa blev riktigt glad och överaskad efter att  jag tvingat in honom i köket och han fick se sina presenter!  - Känns som julafton, det hade ni inte behövt - pappa


Tack för att du alltid ställer upp!!!

Av Malin - 29 september 2010 22:49

Hjälpte Johanna med hennes nya soffa..^^ Vi är asnöjda ;) !!


 




        
  

Av Malin - 29 september 2010 07:30

Ahh ögonen svider och jag vill bara krypa ner i sängen igen och sova bort hela dagen!! - Sådär nu känns det bättre ^^


Dagen idag är full av grupparbeten så ingen chans att jag kan stanna hemma, efter skolan ska jag dessutom vara ännu mer duktig och hjälpa Johanna från klassen med att bära en hennes nya soffa..hehe jag som är så stark...NOT! Tur att vi har Silja ;) Hon ser stark ut!


Mums mums som belöning för det väntar mumsig fläskpannkaka :D Det var evigheter sen jag åt! :D Me happy!!! Får se om jag hinner plugga något ikväll annars blir det imorgon..måste få dövrealian klar då redovisningen är på måndag. Sen har vi ordklasserna i svenskan som vi inte ens hunnit börja med samt teckenspråkiga uppgifter..ahh my head is spinning!!


Av Malin - 28 september 2010 18:57

Skola idag..svenskan sög musten ur en ordentligt men  cyklade ändå iväg till gymmet efter skolan och körde loss!! :) Gick riktigt bra tycker jag! När jag kom hem fick jag mumsig mat av snälla Vea i form av kött, pommes och bea sås samt grönsaker till det :D mums mums!! Nu blir det at umgås med tysken och Vea resten av kvällen och dricka massor av te!!!

Av Malin - 27 september 2010 21:00

Ahh ny vecka, nya utmaningar, nya...bla bla blaaa!!


Är glad över att jag hittat två långa linnen ( affären vill dock kalla dem klänningar..) och även en likadan stickad myströja som jag redan har fast blå. :) Leggins kläder is the shit! Finns inget som är lika bekvämt! Pyjamas kanske konkurrentar lite dock..inte för att man går runt med det ute..skulle ju bli kallt!


Var på stan idag med Vean och Tysken som ni kanske redan gissat ( iallafall delen om att jag varit på stan). Blev lite snabbt spring då man slutar så sent och springet avslutades med mat på La Baguette och sedan cykelsång ( från Tyskens sida iallafall) Uppskattades av alla runt omkring må jag lova! Förutom henne själv ;) Så hemmåt cyklade vi fulla av skratt..måste sett alldeles galna ut ^^ Helt lugnt det är jag van vid ;)


Nu är det lite plugg och härligt te som väntar. Imorn blir det att hämta ut svenska böckerna och ta sig till gymmet efter skolan!


Åhh på tal om skolan!! Påbörjat moduler idag!! :D Härligt att få lägga upp dagen lite som man vill och koncentrera sig på det man känner för. Behövs sådant ibland!

Av Malin - 26 september 2010 20:30

Jobbet  = ingen kommentar...

Dagen spenderades hemma hos Oskar och Johan med Vea och efter en del prat spelade vi lv 2 på vårt rollspel :) Haha och denna gång dog jag inte ;) Mycket trevligt!! Ser fram emot nästa omgång!
Just nu pågår dessutom tvättning av matta och Veas överkast :) Skönt att få lite av grovtvätten avklarad..Har hitatt min mp3 förresten..vilket är både på gott och ont...har en viss tendens att växla humör beroende på vilken sorts musik jag lyssnar på...inte alltid lyckat!

Av Malin - 26 september 2010 00:16

Av Malin - 25 september 2010 23:16

My own private Hell


horrendous words or insults form immense wounds
Try to wash them away but the sting won’t end
I’m too easily upset, too easily offended
Throwing out stupid remarks or beliefs
desperately seeking attention and repeatedly get pressed down
Feeling awkward in almost every circumstances, never really fitting in
I’m too easily upset, too easily offended
Whatever I say it comes out wrong, only makes it worse
Laying salt in wounds that’s already ablaze
Tread carefully sweet innocent child
Or you might get sucked down into my hell


//Sindria 25/9 2010

Presentation


" Fairytales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten."

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards